1. Identifikační číslo
--- Neuvedeno ---
2. Kód
--- Neuvedeno ---
3. Pojmenování (název) životní situace
Zprostředkování kontaktu s jinou osobou
4. Základní informace k životní situaci
Ministerstvo vnitra zprostředkuje kontakt s jiným občanem. Žádat může občan starší 15 let na základě písemné žádosti, ve které uvede své jméno, příjmení, rodné číslo a adresu trvalého pobytu. Ke kontaktované osobě uvede údaje, podle nichž ji bude možno identifikovat a příp. důvod. Písemná žádost musí být opatřena úředně ověřeným podpisem, pokud není podána osobně na matričním úřadu, obecním úřadu obce s rozšířenou působností, krajském úřadu nebo Ministerstvu vnitra.
Ministerstvo vnitra po provedeném šetření a jednoznačném identifikování hledané osoby jí zašle informaci o kontaktující osobě, příp. důvod kontaktu.
V případě, že byly údaje předány kontaktované osobě nebo jestliže hledanou osobu nelze dohledat, sdělí tuto skutečnost MV kontaktující osobě.
Jestliže hledaná osoba zemřela a jedná se o osobu blízkou, sdělí Ministerstvo vnitra údaje o jejím úmrtí.
Poplatek je stanoven na 500,- Kč a je nevratný.
Žádost o zprostředkování kontaktu: formulář a informace MV
Elektronické podání žádosti o zprostředkování kontaktu – viz stránky MV ČR.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Občan ČR starší 15 let
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Viz bod 7.
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
Podání písemné žádosti nebo elektronicky viz formulář a informace MV.
8. Na které instituci životní situace řešit
Žádost lze podat písemně na
- matričním úřadu,
- obecním úřadu obce s rozšířenou působností,
- na krajském úřadu,
- Ministerstvu vnitra.
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Odbor správní, Oddělení evidence obyvatel,
pracoviště Centrum správních agend, nám. Svobody 1960, 1. patro,
telefon: 312 604 203-4
Oddělení matriky
pracoviště Magistrátu města Kladna, nám. Starosty Pavla 44, 2.patro
telefon: 312 604 212
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Průkaz totožnosti
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formulář k dispozici v informační kanceláři a v kanceláři evidence obyvatel formulář a informace MV
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Poplatek je 500,- Kč a je nevratný, platí se hotově při podání žádosti nebo kolkem nebo zasláním na účet MV (číslo účtu je na formuláři).
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Nejsou stanoveny.
14. Kteří jsou další účastnící (dotčení) řešení životní situace
Nejsou.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Nejsou.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Žádost o zprostředkování kontaktu: formulář a informace MV
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
Zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel, v platném znění.
18. Jaké jsou související předpisy
- Zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích.
(Zákony jsou uváděny ve znění pozdějších předpisů)
Všechny zákony lze vyhledat na portálu veřejné správy.
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Nejsou.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti
Nejsou.
21. Nejčastější dotazy
--- Neuvedeno ---
22. Další informace
--- Neuvedeno ---
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
--- Neuvedeno ---
25. Za správnost popisu odpovídá útvar
Odbor správní
26. Kontaktní osoba
Mgr . Miroslava Braunová, vedoucí odboru správního
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
01.02.2022
28. Popis byl naposledy aktualizován
01.11.2022
29. Datum konce platnosti popisu
Nestanoveno.
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace
--- Neuvedeno ---