Formuláře:
1. Identifikační číslo
--- Neuvedeno ---
2. Kód
--- Neuvedeno ---
3. Pojmenování (název) životní situace
Žádost o informaci
4. Základní informace k životní situaci
Žádost o informaci podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Fyzická nebo právnická osoba
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Ze žádosti musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určena, a že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště. Právnická osoba uvede název, identifikační číslo, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
Podáním žádosti o informaci – písemně, elektronicky (doručením na elektronickou podatelnu).
8. Na které instituci životní situace řešit
Magistrát města Kladna
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Nicole Podvolecká, Magistrát města Kladna, plk. Stříbrného 11, 272 52 Kladno
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Nejsou předepsány
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formulář není předepsán, v záhlaví tohoto popisu je možné nalézt vzor žádosti.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Poplatky jsou dle platného sazebníku úhrad za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Písemné informace se vyřizují do 15 dnů od podání žádosti, v případě vyhledání a sběru oddělených a odlišných informací či mimořádně obsáhlých informací, může být lhůta prodloužena o dalších 10 dnů.
14. Kteří jsou další účastnící (dotčení) řešení životní situace
--- Neuvedeno ---
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
--- Neuvedeno ---
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Adresa e-podatelny: posta@mestokladno.cz
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
18. Jaké jsou související předpisy
Zákon 500/2004 Sb. správní řád dále pak individuálně, dle obsahu žádosti.
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Odvolání je opravným prostředkem proti rozhodnutí vydaném ve správním řízení vedeném podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů. Odvolání je opravným prostředkem též proti rozhodnutí Statutárního města Kladna nebo jeho orgánů, jako povinného subjektu, o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Odvolací lhůta činí 15 dnů ode dne oznámení rozhodnutí, pokud zvláštní zákon nestanoví jinak. Odvolání lze podat teprve poté, co bylo rozhodnutí vydáno.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti
--- Neuvedeno ---
21. Nejčastější dotazy
--- Neuvedeno ---
22. Další informace
Informace poskytnuté na základě podaných žádostí o informace dle zákona č. 106/1999 Sb. jsou k dispozici na webu města v Povinně zveřejňovaných informacích.
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
http://www.otevrenaspolecnost.cz/pravo-na-informace
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
--- Neuvedeno ---
25. Za správnost popisu odpovídá útvar
Oddělení kontrolní, právní a interního auditu.
26. Kontaktní osoba
Nicole Podvolecká, právník Města a magistrátu, oddělení kontrolní, právní a interního auditu
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
22. 1. 2021
28. Popis byl naposledy aktualizován
22. 1. 2021
29. Datum konce platnosti popisu
--- Neuvedeno ---
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace
--- Neuvedeno ---