Žádost o výpis z evidenční karty řidiče

Formuláře:

1. Identifikační číslo

--- Neuvedeno ---

2. Kód

--- Neuvedeno ---

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o výpis z evidenční karty řidiče.

4. Základní informace k životní situaci

Výdej dat z registru řidičů fyzickým osobám, pokud jde o údaje o nich vedené.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Podat písemnou žádost o výpis z evidenční karty řidiče může fyzická osoba, pokud jde o údaje o ní vedené. Žádost může podat také fyzická nebo právnická osoba na základě písemného souhlasu osoby, o jejíž údaje fyzická nebo právnická osoba žádá, ověřeného příslušným orgánem.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech náležitostí daných zákonem.

7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace

Podáním písemné žádosti o výpis z evidenční karty řidiče na úřadě nebo elektronicky prostřednictvím Portálu občana nebo Portálu dopravy. 

8. Na které instituci životní situace řešit

Kdekoliv na úřadu obce s rozšířenou působností.

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Na kterémkoliv úřadu obce s rozšířenou působností, nebo                                                                                  
Magistrát města Kladna, Centrum správních agend, Náměstí Svobody 1960, 272 01 Kladno, Odbor správní, Oddělení dopravně správních agend

Úřední hodiny pracoviště Centrum správních agend:
Pondělí, středa 08:00 – 12:00   13:00 – 18:00 hodin
Úterý, čtvrtek   08:00 – 12:00   13:00 – 15:00 hodin

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na úřadě předložte :

  • žádost o výpis z evidenční karty řidiče
  • platný doklad totožnosti (případně písemný souhlas osoby, o jejíž údaje žádáte, ověřený příslušným orgánem-plná moc)
  • řidičský průkaz

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Poplatek je 15,- Kč za první stranu výpisu + 5,- Kč za každou další započatou stránku. V případě podání elektronické žádosti prostřednictvím Portálu občana nebo Portálu dopravy je výpis vygenerován zdarma.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení jsou stanoveny do 30 kalendářních dnů od podání žádosti o výpis z evidenční karty řidiče – zpravidla na počkání.

14. Kteří jsou další účastnící (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Žádost je možno podat elektronicky prostřednictvím Portálu občana nebo Portálu dopravy.

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů

18. Jaké jsou související předpisy

Zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích
Zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Opravné prostředky nejsou stanoveny.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti

Sankce nejsou stanoveny.

21. Nejčastější dotazy

--- Neuvedeno ---

22. Další informace

Centrum správních agend Kladno

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě

internetové stránky Ministerstva dopravy České republiky: www.mdcr.cz
internetové stránky Statutárního města Kladna : http://www.mestokladno.cz/
email: Odbor správní – Oddělení dopravně správních agend
jiri.tesar@mestokladno.cz, ludmila.smrzova@mestokladno.cz,
marketa.mala@mestokladno.cz, monika.permanova@mestokladno.cz

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

--- Neuvedeno ---

25. Za správnost popisu odpovídá útvar

Magistrát města Kladna 
odbor správní, DSA – evidence ŘP

26. Kontaktní osoba

Mgr. Jiří Tesař, tel. 312 604 671

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

01.01.2024

28. Popis byl naposledy aktualizován

09.01.2024

29. Datum konce platnosti popisu

Není stanoven

30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace

--- Neuvedeno ---

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...