Formuláře:
1. Identifikační číslo
--- Neuvedeno ---
2. Kód
--- Neuvedeno ---
3. Pojmenování (název) životní situace
Žádost o výpis z evidenční karty řidiče.
4. Základní informace k životní situaci
Výdej dat z registru řidičů fyzickým osobám, pokud jde o údaje o nich vedené.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Podat písemnou žádost o výpis z evidenční karty řidiče může fyzická osoba, pokud jde o údaje o ní vedené. Žádost může podat také fyzická nebo právnická osoba na základě písemného souhlasu osoby, o jejíž údaje fyzická nebo právnická osoba žádá, ověřeného příslušným orgánem.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Splnění všech náležitostí daných zákonem.
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
Podáním písemné žádosti o výpis z evidenční karty řidiče na úřadě nebo elektronicky prostřednictvím Portálu občana nebo Portálu dopravy.
8. Na které instituci životní situace řešit
Kdekoliv na úřadu obce s rozšířenou působností.
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Na kterémkoliv úřadu obce s rozšířenou působností, nebo
Magistrát města Kladna, Centrum správních agend, Náměstí Svobody 1960, 272 01 Kladno, Odbor správní, Oddělení dopravně správních agend
Úřední hodiny pracoviště Centrum správních agend:
Pondělí, středa 08:00 – 12:00 13:00 – 18:00 hodin
Úterý, čtvrtek 08:00 – 12:00 13:00 – 15:00 hodin
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Na úřadě předložte :
- žádost o výpis z evidenční karty řidiče
- platný doklad totožnosti (případně písemný souhlas osoby, o jejíž údaje žádáte, ověřený příslušným orgánem-plná moc)
- řidičský průkaz
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Poplatek je 15,- Kč za první stranu výpisu + 5,- Kč za každou další započatou stránku. V případě podání elektronické žádosti prostřednictvím Portálu občana nebo Portálu dopravy je výpis vygenerován zdarma.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůty pro vyřízení jsou stanoveny do 30 kalendářních dnů od podání žádosti o výpis z evidenční karty řidiče – zpravidla na počkání.
14. Kteří jsou další účastnící (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Žádost je možno podat elektronicky prostřednictvím Portálu občana nebo Portálu dopravy.
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů
18. Jaké jsou související předpisy
Zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích
Zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Opravné prostředky nejsou stanoveny.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti
Sankce nejsou stanoveny.
21. Nejčastější dotazy
--- Neuvedeno ---
22. Další informace
Centrum správních agend Kladno
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
internetové stránky Ministerstva dopravy České republiky: www.mdcr.cz
internetové stránky Statutárního města Kladna : http://www.mestokladno.cz/
email: Odbor správní – Oddělení dopravně správních agend
jiri.tesar@mestokladno.cz, ludmila.smrzova@mestokladno.cz,
marketa.mala@mestokladno.cz, monika.permanova@mestokladno.cz
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
--- Neuvedeno ---
25. Za správnost popisu odpovídá útvar
Magistrát města Kladna
odbor správní, DSA – evidence ŘP
26. Kontaktní osoba
Mgr. Jiří Tesař, tel. 312 604 671
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
01.01.2024
28. Popis byl naposledy aktualizován
09.01.2024
29. Datum konce platnosti popisu
Není stanoven
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace
--- Neuvedeno ---