Formuláře:
1. Identifikační číslo
--- Neuvedeno ---
2. Kód
--- Neuvedeno ---
3. Pojmenování (název) životní situace
Výpis z bodového systému
4. Základní informace k životní situaci
Výdej dat z registru řidičů fyzickým osobám, pokud jde o údaje o nich vedené
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Podat písemnou žádost o výpis z bodového systému může fyzická osoba, pokud jde o údaje o ní vedené. Žádost může podat také fyzická nebo právnická osoba na základě písemného souhlasu osoby, o jejíž údaje fyzická nebo právnická osoba žádá, ověřeného příslušným orgánem.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Splnění všech náležitostí daných zákonem.
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
Podejte písemnou žádost o výpis z bodového systému.
8. Na které instituci životní situace řešit
Kdekoliv na úřadu s rozšířenou působností.
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Magistrát města Kladna, Centrum správních agend, Náměstí Svobody 1960, 272 01 Kladno, Odbor správní, Oddělení dopravně správních agend, bodový systém, přízemí, dveře č. 127, 128
Úřední hodiny pracoviště Centrum správních agend:
Pondělí, středa 08:00 – 12:00 13:00 – 18:00 hodin
Úterý, čtvrtek 08:00 – 12:00 13:00 – 15:00 hodin
Oprávněná úřední osoba:
Zdeňka Koubková tel. 312 604 686
Pavla Kárová tel. 312 604 687
Alena Čiháková tel. 312 604 688
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Na úřadě předložte: žádost o výpis z bodového systému (stejná jako žádost o výpis z karty řidiče), doklad totožnosti, případně písemný souhlas osoby, o jejíž údaje žádáte, ověřený příslušným orgánem.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Žádost o výpis z bodového systému (k vyzvednutí na informacích v budově CSA)
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Poplatek je 15,- Kč za výpis + 5,- Kč za další započatou stránku
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Na počkání
14. Kteří jsou další účastnící (dotčení) řešení životní situace
--- Neuvedeno ---
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Tuto službu nelze využívat. Předložené doklady musí být originál.
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
Zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích
18. Jaké jsou související předpisy
Zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích
Zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Opravné prostředky nejsou stanoveny
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti
Sankce nejsou stanoveny
21. Nejčastější dotazy
--- Neuvedeno ---
22. Další informace
Magistrát města Kladno, Centrum správních agend Kladno, Odbor správní, oddělení dopravně správních agend - bodový systém
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
internetové stránky Ministerstva dopravy České republiky: www.mdcr.cz
internetové stránky Statutárního města Kladna : http://www.mestokladno.cz/
email: Odbor správní – Oddělení dopravně správních agend-bodový systém Kladno:
alena.cihakova@mestokladno.cz, pavla.karova@mestokladno.cz,
zdenka.koubkova@mestokladno.cz, jiri.tesar@mestokladno.cz
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
--- Neuvedeno ---
25. Za správnost popisu odpovídá útvar
Magistrát města Kladna
Odbor správní, oddělení dopravně správních agend
26. Kontaktní osoba
Mgr. Jiří Tesař, tel. 312 604 671
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
01.01.2024
28. Popis byl naposledy aktualizován
01.01.2024
29. Datum konce platnosti popisu
Není stanoven
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace
--- Neuvedeno ---