Výpis z bodového systému

Formuláře:

1. Identifikační číslo

--- Neuvedeno ---

2. Kód

--- Neuvedeno ---

3. Pojmenování (název) životní situace

Výpis z bodového systému

4. Základní informace k životní situaci

Výdej dat z registru řidičů fyzickým osobám, pokud jde o údaje o nich vedené

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Podat písemnou žádost o výpis z bodového systému může fyzická osoba, pokud jde o údaje o ní vedené. Žádost může podat také fyzická nebo právnická osoba na základě písemného souhlasu osoby, o jejíž údaje fyzická nebo právnická osoba žádá, ověřeného příslušným orgánem.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech náležitostí daných zákonem.

7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace

Podejte písemnou žádost o výpis z bodového systému.

8. Na které instituci životní situace řešit

Kdekoliv na úřadu s rozšířenou působností.

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Magistrát města Kladna, Centrum správních agend, Náměstí Svobody 1960, 272 01 Kladno, Odbor správní, Oddělení dopravně správních agend, bodový systém, přízemí, dveře č. 127, 128
   
Úřední hodiny pracoviště Centrum správních agend:
Pondělí, středa 08:00 – 12:00   13:00 – 18:00 hodin
Úterý, čtvrtek   08:00 – 12:00   13:00 – 15:00 hodin
Oprávněná úřední osoba:
Zdeňka Koubková   tel. 312 604 686
Pavla Kárová           tel. 312 604 687
Alena Čiháková       tel. 312 604 688 

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na úřadě předložte: žádost o výpis z bodového systému (stejná jako žádost o výpis z karty řidiče), doklad totožnosti, případně písemný souhlas osoby, o jejíž údaje žádáte, ověřený příslušným orgánem.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Žádost o výpis z bodového systému (k vyzvednutí na  informacích v budově CSA)

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Poplatek je 15,- Kč za výpis + 5,- Kč za další započatou stránku 

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Na počkání

14. Kteří jsou další účastnící (dotčení) řešení životní situace

--- Neuvedeno ---

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto službu nelze využívat. Předložené doklady musí být originál.

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

Zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích

18. Jaké jsou související předpisy

Zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích
Zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Opravné prostředky nejsou stanoveny

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti

Sankce nejsou stanoveny

21. Nejčastější dotazy

--- Neuvedeno ---

22. Další informace

Magistrát města Kladno, Centrum správních agend Kladno, Odbor správní, oddělení dopravně správních agend - bodový systém  

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě

internetové stránky Ministerstva dopravy České republiky: www.mdcr.cz
internetové stránky Statutárního města Kladna : http://www.mestokladno.cz/
email: Odbor správní  – Oddělení dopravně správních agend-bodový systém Kladno:
alena.cihakova@mestokladno.cz, pavla.karova@mestokladno.cz,    
zdenka.koubkova@mestokladno.cz, jiri.tesar@mestokladno.cz

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

--- Neuvedeno ---

25. Za správnost popisu odpovídá útvar

Magistrát města Kladna
Odbor správní, oddělení dopravně správních agend

26. Kontaktní osoba

 Mgr. Jiří Tesař, tel. 312 604 671

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

01.01.2024

28. Popis byl naposledy aktualizován

01.01.2024

29. Datum konce platnosti popisu

Není stanoven

30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace

--- Neuvedeno ---

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...