Formuláře:
1. Identifikační číslo
--- Neuvedeno ---
2. Kód
--- Neuvedeno ---
3. Pojmenování (název) životní situace
Pronájem pozemku v majetku Města Kladna.
4. Základní informace k životní situaci
Jedná se o pronájem pozemků, chodníků apod. ve vlastnictví Města Kladna.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Fyzická osoba starší 18 let ( způsobilá k právním úkonům) nebo jí pověřená osoba na základě plné moci.
Právnická osoba.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Podání písemné žádosti spolu se snímkem ( plánkem) katastrálním mapy, na které je zakreslena část pronajímaného pozemku
Písemné podání žádosti. Žádost musí obsahovat:
- parcelní číslo pozemku, katastrální území
- snímek z katastrální mapy se zakreslením požadovaného pozemku
- výměru pozemku
- účel pronájmu
- jméno (název subjektu), adresu (sídlo) a telefon žadatele
- kopii výpisu z obchodního rejstříku, popř. kopii živnostenského listu
. Vyjádření odboru výstavby – odd. územního rozhodování, příp. odboru dopravy a služeb nebo život. prostředí
· Rozhodnutí rady města o záměru pronájmu pozemku (v případě pronájmu delšího než 29 dnů)
· Zveřejnění záměru pronájmu pozemku na úřední desce po dobu 15 dnů (v případě pronájmu delšího než 29 dnů)
· Rozhodnutí rady města o uzavření nájemní smlouvy
· Vyhotovení nájemní smlouvy
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
Podáním vyplněné žádosti do podatelny nebo příslušnému referentovi na odbor správy majetku. Žádost bude zaregistrována a je předložena k projednání radě města.
8. Na které instituci životní situace řešit
Na Magistrátu města Kladna, Náměstí starosty Pavla 44.
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Odbor správy majetku - oddělení správy majetku, budova B (Bílý Beránek) 1. patro dveře číslo 114
úřední hodiny :
pondělí 8:00 - 18:00 hod.
středa 8:00 - 18:00 hod.
čtvrtek 8:00 - 15:00 hod.
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Občanský průkaz.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Žádost dostupná na internetu a v kanceláři oddělení správy majetku. Lze podat i neformalizovanou žádost, která musí obsahovat náležitosti uvedené v bodě 6.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Magistrát nevybírá žádné správní poplatky, žadatel zaplatí první splátku v den podpisu smlouvy v pokladně MMK.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůty nelze jednoznačně stanovit. Projednání žádosti je limitováno termíny jednání rady města. Záměr pronájmu pozemku (pronájem na dobu delší než 29 dnů) musí být zveřejněn na úřední desce a internetových stránkách města po dobu nejméně 15 dnů. Běžná doba vyřízení je většinou 1,5 až 2 měsíce.
14. Kteří jsou další účastnící (dotčení) řešení životní situace
--- Neuvedeno ---
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
--- Neuvedeno ---
16. Elektronická služba, kterou lze využít
--- Neuvedeno ---
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
Zákon o obcích č. 128/2000 Sb. v platném znění.
Občanský zákoník č. 89/2012 Sb. v platném znění.
18. Jaké jsou související předpisy
--- Neuvedeno ---
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Opravné prostředky se neuplatňují, konečné rozhodnutí spadá do kompetence rady města. Je možné písemně požádat radu města o opětovné posouzení žádosti.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti
Uplatňují se smluvní sankce sjednané ve smlouvách.
21. Nejčastější dotazy
--- Neuvedeno ---
22. Další informace
--- Neuvedeno ---
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
--- Neuvedeno ---
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
--- Neuvedeno ---
25. Za správnost popisu odpovídá útvar
Magistrát města Kladna, odbor správy majetku
oddělení správy majetku
26. Kontaktní osoba
Jitka Hönigerová
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
1. 1. 2014
28. Popis byl naposledy aktualizován
1. 4. 2015
29. Datum konce platnosti popisu
Nestanoveno
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace
--- Neuvedeno ---