Formuláře:
1. Identifikační číslo
--- Neuvedeno ---
2. Kód
--- Neuvedeno ---
3. Pojmenování (název) životní situace
Pronájem nebytových prostor v majetku Města Kladna
4. Základní informace k životní situaci
Jedná se o pronájem nebytových prostor v majetku Města pro registrované poskytovatele sociálních služeb poskytující formy sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., § 33 a § 34, zákona o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů a zdravotnické organizace myšleno SIV a jím podobné, které vykonávají podpůrnou činnost pro zdravotně a tělesně postižené osoby.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
- Fyzická osoba starší 18 let (způsobilá k právním úkonům) nebo jí pověřená osoba na základě plné moci.
- Právnická osoba
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
- Písemné podání žádosti. Žádost musí obsahovat :
- adresu, popř. bližší specifikaci nebytového prostoru
- účel pronájmu přesné znění specifikace poskytované sociální služby
- jméno (název subjektu), adresu (sídlo) a telefon žadatele
- kopii výpisu z veřejného rejstříku, popř. kopii živnostenského listu, kopie o rozhodnutí vzniku registrace sociální služby u Středočeského kraje, doložení odborné způsobilosti dle § 110 odst. 4 a 5, § 116 odst. 5 a § 117 zákona č. 108/2006 Sb., zákona o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů
- Rozhodnutí rady města o záměru pronájmu nebytových prostor
- Zveřejnění záměru pronájmu nebytových prostor na úřední desce po dobu 15 dnů
- Rozhodnutí rady města o uzavření nájemní smlouvy
- Vyhotovení nájemní smlouvy
Při pronájmu nebytových prostor výběrovým řízením formou „obálkové metody“ :
na úředních deskách Magistrátu města Kladna i na internetových stránkách jsou zveřejněny nebytové prostory nabízené k pronájmu se všemi potřebnými údaji včetně postupu pro přihlášení zájemce do výběrového řízení
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
Podáním vyplněné žádosti do podatelny Magistrátu města Kladna nebo osobně příslušnému referentovi na odbor investic a správy majetku. Žádost bude zaregistrována a předložena k projednání radě města.
8. Na které instituci životní situace řešit
- Magistrát města Kladna, nám. Starosty Pavla 44, 272 52 Kladno
- SBF Kladno s.r.o., nám. Starosty Pavla 13, 272 01 Kladno (pokud je nebytový prostor ve správě této společnosti)
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Odbor investic a správy majetku - oddělení správy majetku
Budova B, 1. patro, kancelář č. 114
Tel: 312 604 264
Úřední hodiny:
pondělí 8:00 - 18:00 hod.
středa 8:00 - 18:00 hod.
čtvrtek 8:00 - 15:00 hod.
SBF Kladno s.r.o. (pokud je nebytový prostor ve správě této společnosti)
SBF Kladno s.r.o.
pracoviště – nám. Starosty Pavla 13
tel: 312 245 077
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
- Žádost
- Výpis z veřejného rejstříku, živnostenský list, apod.
- Občanský průkaz
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Žádost dostupná na internetu a v kanceláři oddělení správy majetku. Lze podat i neformalizovanou žádost, která musí obsahovat náležitosti uvedené v bodě 6.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Magistrát nevybírá žádné správní poplatky.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůty nelze jednoznačně stanovit. Projednání žádosti je limitováno termíny jednání rady města. Záměr pronajmout nebytový prostor (pronájem na dobu delší než 29 dnů) musí být zveřejněn na úřední desce a internetových stránkách města po dobu nejméně 15 dnů. Běžná doba vyřízení je většinou 1 až 2 měsíce.
14. Kteří jsou další účastnící (dotčení) řešení životní situace
--- Neuvedeno ---
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
--- Neuvedeno ---
16. Elektronická služba, kterou lze využít
--- Neuvedeno ---
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
- Zákon o obcích č. 128/2000 Sb. v platném znění
- Občanský zákoníkč. 89/2012 Sb., v platném znění
- Zákon o sociálních službách č. 108/2006 Sb., v platném znění
18. Jaké jsou související předpisy
--- Neuvedeno ---
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Opravné prostředky se neuplatňují, konečné rozhodnutí spadá do kompetence rady města. Je možné písemně požádat radu města o opětovné posouzení žádosti.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinnosti
Uplatňují se smluvní sankce sjednané ve smlouvách.
21. Nejčastější dotazy
--- Neuvedeno ---
22. Další informace
--- Neuvedeno ---
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
--- Neuvedeno ---
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
--- Neuvedeno ---
25. Za správnost popisu odpovídá útvar
Magistrát města Kladna, odbor investic a správy majetku,
oddělení správy majetku
26. Kontaktní osoba
Jitka Hönigerová
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
1.12.2016
28. Popis byl naposledy aktualizován
18.1.2017
29. Datum konce platnosti popisu
Nestanoveno
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace
--- Neuvedeno ---